Translate

Микробиомът - седмото чувство

Има ли паранормални явления, или те са просто нормални, но необясними за невежи хора?
Ще започна с няколко факта:
  • Повечето вярвания, а и вътрешното ни усещане посочват източника на емоциите, не в мозъка, а по-скоро в стомаха ("пеперуди" при любов, свиване при страх, пропадане при тъга).
  • Американски военни установяват, че брадатите войници спрямо бръснатите имат по-бързи рефлекси и късметът ги спохожда много по-често, Афганистан.
  • Във Виетнам пък военните установяват, че отличните до момента индиански бойци, след подстригване губят уменията си.
  • Дългокосите, с естествена коса жени имат силно развито шесто чувство, емпатия. Въобще хората с дълги коси са по-състрадателни.
  • Много хора усещат опасност чрез настръхване на косата, тръпки по кожата.
  • Деградацията на психиката се отразява на стомах, очи, уста, зъби, кожа, нокти, коса, полови органи. Все микробни центрове.
Има много безумни теории за което, до една обясняваща всичко това с проявите на генома, на нервната система, на сензориката на мозъка.
Някои нови научни изследвания, добре се връзват с моята теория за микробиомната енергетика и бактериен "интелект".
Сред най-актуалните изследвания са, че:
  • В смятани за стерилни доскоро човешки органи са открит действащи микроорганизми. Особено това е шокиращо за мозъка. Удивително е и за кръвта, но за това се говори малко все още.
  • Открити са бактерии, които произвеждат мощно електричество. Оказва се, че всички в голяма или малка степен го могат това. Това съм го открил отдавна, оставете мляко да се замозакваси (ферментира) и то като по чудо ще стане много по-електрическо (снимката в началото, бактерийна батерия).
Което за мен означава, че микробиомът е енергийна структура, която е в симбиоза с нашия разум, емоции. Човек не може да бъде жив без микробиома си. Хората деградират мощно, и физически, и ментално при терапия с антибиотици. Истински лекар никога не би изписал това безобразие. Все едно при сърбеж на кожата да я почиствате със сярна киселина.
Микроорганизмите в нас, по кожата и косата ни са в постоянна връзка. А косата, брадата и другото окосмяване са енергийни антени. Затова настръхва кожата ни, чрез косъмчетата-антени при опасност. Емоциите в слънчевият сплит са отзвук от енергетиката на мощния чревен микробиом. Удоволствието от секса се дължи и на гениталните микроорганизми, които по брой и сложност надхвърлят броят и видът на клетките ни.
Губим "паранормалните" си способности, когато се къпем с алкална козметика (геноцид над кожния микробиом), приемаме антибиотици (смърт на стомашния, белодробния, вагиналнив и въобще на вътрешния микробиом), алкохол (стерилизация на повечето полезни щамове), цигари (задушаване, изсушаване на белодробния микробиом)... мозъчния микробиом пък се унищожава от микровълновите лъчения.
Като стана въпрос а микровълни, те може на истина да са безопасни за тъканите, но нима има изследвания, че са безопасни за нашите бактерии? Което ми напомня да си скандализирам с това, че бактериите си имат свои честоти, оттам и комуникация помежду си. И ако заглушим тази комуникация чрез микровълни... да, наистина, хората с над час разговори по телефона на ден, най-често са дебили.
Това обаче не е всичко. Защото нашият вътрешен микробиом комуникира с този във въздуха, почвата и водата. Почвите се умъртвяват микробиологично, водата се хлорира, за въздуха... странни самолети пускат странни субстанции.
Тече процес на стерилизация на човека, на откачане от мрежата за комуникация между хора и природа. За да се прикрие тази липса, се налага интернет, телефони, илюзорна социализация. Това води до лудост, психични аномалии, наркотици, алкохол, агресия, войни, страх, липса на човечност, изолация на човек от човека. Или греша?

Коментари