Translate

Щафетата на Живота

Колапсът на цивилизацията ни се дължи на един основен фактор.
Факторът - щафета на знанията, на поемането и на предаване опит. Опит, който е реален, а не синтетичен. Училищната система, колкото и да я реформират е затвор под формата на забавачница, усредняващ липсата на талант у децата. Знанията се декларират по масонски учебен план (еднакви небивалици в цял свят), от синтетични статисти, които хал хабер си нямат от практика. Всяко умно дете усеща, че учителят не е авторитет, а надзираван надзирател, който извън затвора няма умения и 5лв. да изкара.
25 години на човек му се губят! Губят се в изучаване на логаритми, на квадратни уравнения, на текстови задачи, на анализи на напъните на Баба Илийца, романтичните зверства за несъществуващи робства, биология, в която няма микробиология, фалшивата менделеева таблица, физика и химия, които са в пълен конфликт. 
После идва висшето образование, което казва, че в средното се учат небивалици, и се почва на ново. След университета идва реалният живот, който ви доказва, че и университет, и училище са школи по малоумие. В действителността, всеки младеж за около година от Wikipedia може да усвои същите глупости, като учените за 5 години магистратура и три години докторантура. Всъщност ще научи много повече, та дори и някоя истина. 
Светът се опознава чрез "науката" Физика, но се оказва, че тя е напълно погрешна. Всъщност така наречената Физика не е наука, а хрумки, наречени теории. Теория на относителността, теория на квантовата механика. струнната теории. Много аматьорски теории. Моята микробна теория за живота, вселената и всичко останало се опознава лично, чрез микроскопа, и чрез телескопа, тя обяснява отлично всичко. Загатната е в някои материали тук, но я споделям на живо, след като покажа живота на туршията под микроскоп. 
Колкото до религиите, Бог е просто човек, правещ туршия, вселена на милиарди микробни цивилизации. Под микроскоп се вижда и друго, бактериите и особено вирусите са техногенни структури, нанороботи. По някаква космическа случайност, съм изкарал докторантура в тази дисциплина, тоест дори диванният тъпан, вярващ сляпо на науката, копче не може да ми каже. 
Със синтетични анализи и емоционално мрънкане в нереалната мрежа от непознати хора с абсурдни аватари, нищо няма да се промени, затова започвам промяна на реалността. 
Чрез предаване на жив опит, към живи хора, чрез живи семинари и творчески класове. Храна, ферментация, електромагнитни вълни, хигиена, психика, спорт, колективно партньорство, изкуство. Имам 5 години опит в това, цял рафт дипломи, включително и магистратура по педагогика, както и докторантура по проектиране на биороботи. Фалшът на образУванието се осъзнава отвътре, но се променя само отвън. За да промениш Матрицата, излизаш от нея и я запукваш с шамари. Има интересна трилогия във вид на "филм" за каратисти. 
Ето моят филм...
 
Някъде в подземията на Сердика
Базарът с живи продукти на един от живите класове

Менюто на моя творческа група по ферментация

 
Тайните на електромагнетизма

 
Златото във ферментацията

 
Двойна дива ферментация на хляб и ролята на чугуна и глината 
 
Изборът и обработката на живо зърно, комбинацията "Библейски" хляб 
 
Как се излиза от електромагнитната матрица
Живите обучения имат няколко нива. Първото ниво включва:
  • Входящ тест;
  • Теоретични и практически демонстрации - Обща теория на микробиома и на дивата ферментация;
  • Колективна, творческа дейност (Жив хляб, кимчи, натто, соево кисело мляко, реджувелак);
  • Теория на колебанията и на делата, вместо приказки. Заблуди, обществото, пазарът. Ролята на топлината, материята, енергетиката;
  • Втори ден за ферментация;
  • Тест за усвоени знания и сертификат за вход към ниво 2. Оценка на практиката и на усвоените приказки.
Нулевото ниво е вход към наша закрита група в социалните мрежи или препоръка от Ученик. 


Коментари